tirsdag 6. desember 2011

New York





Ja, da var det på tide å holde løfte om bilder av Marilyn French fra New York, som lovet i går. Det er ikke vanskelig å forstå at hun ble en av verdens bestselgene forfattere når man ser bildene, hun er 79 år, døde 2 uker senere og se hvilken kraft hun allikevel utstråler, tenk dere henne da hun var 50! Eller 30! Eller 20! Wow! Disse bildene blir min egen lille hyldest til deg Marilyn, takk for at du ga meg tilliten å lage film av "Det blødende hjerte", jeg husker jeg sa at jeg håper jeg ikke svikter deg. Da tok du hånden  min og klemte den og enda vi bare hadde kjent hverandre noen timer sa du : Vet du hva Annette, det tror jeg ikke du kommer til å gjøre". Det husker jeg på, hver gang jeg møter det som ser ut til å være veggen, men som ofte bare viser seg å være en forestilling om en vegg....Takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du ønsker å legge igjen en hilsen eller tilbakemelding!