torsdag 1. desember 2011

Hvordan blir en spillefilm til?

Hvordan blir en spillefilm til?
Nå har du sjansen til å bli en del av en produksjon ved å følge med her!

På min blogg kan du få et innblikk i hvordan en amerikansk bestselgerroman, Det blødende hjertet av Marilyn French, blir spillefilm. Følg ups and downs fra start til mål. Hvis mål nåes da, det vet man jo aldri i filmverden, men jeg har tenkt å stå løpet ut!

Dere vil få følge nederlagene og seiere frem til - forhåpentligvis - ferdig film, anmeldelser, rød løper, premierefest og besøkstall. Bli med og hei på oss, bli en del av produksjonen ved å kommentere hva som skjer. Kom gjerne med konstruktive forslag! Jeg vil komme med daglige oppdateringer!

Jeg holder nå på med manuset og har fått manusstøtte fra Norsk Filminstitutt og skal regissere filmen selv. Har kjøpt rettighetene via produksjonsselskapet jeg er medeier i, Open Eyes AS.
Nå skal vi lage film sammen! Snakkes! :-)

1 kommentar:

Hyggelig om du ønsker å legge igjen en hilsen eller tilbakemelding!